20 აპრილი აარჩიე 3-დან 1 საზომი შენი სტარტაპის მდგრადი ზრდისთვის ერიკ რისი ერთმანეთისგან ზრდის 3 მექანიზმს განასხვავებს და თითოეულს შესაბამის, ერთ საზომს ანიჭებს.
19 აპრილი ვაკანსია ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე მედიააკადემია ეძებს ციფრული მარკეტინგის მენეჯერს სამივე მიმართულებისთვის; მედიალაბი, მედიასკოლა და მედიაკრიტიკა
16 აპრილი რა გეგმები აქვს ფეისბუკს ონლაინ მაღაზიასთან დაკავშირებით? კოვიდ-19-მა ფეისბუკს იდეალური გარემო შეუქმნა ახალი სერვისის, ფეისბუკის მაღაზიის, დასატესტად.
13 აპრილი როგორ დავგეგმოთ შთამაგონებელი მარკეტინგული კამპანია ჩვენი სტარტაპისთვის ამ სტატიაში გაგიზიარებ მარკეტინგული ბრიფის შედგენისა და კამპანიის მოფიქრების წესებს.
11 აპრილი სრულყოფილი პოსტების მოდელები, რომლებიც ყველა სტარტაპერმა უნდა იცოდეს ქოფირაითინგის 3 ძირითადი ფორმულა და სურათების შერჩევა პოსტებისთვის.
06 აპრილი როგორ დავიცვათ თავი სტარტაპის წარუმატებლობის 90%-იანი რისკისგან სტარტაპის წარუმატებლობის 5 მთავარი მიზეზი და მათი თავიდან არიდების გზები.